U C T U J E M E S P O L E H L I V E

Vyčkejte prosím

Účetnictví pro firmy a neziskové organizace

    Nacházíte se zde
  • Domů
  • Účetnictví pro firmy a neziskové organizace
firmy-svjbd

Kompletní správa účetnictví s důrazem na přesnost a včasnost, aby vaše finanční údaje odpovídaly aktuální legislativě.

Komplexní účetnictví bez starostí

Účetnictví by nemělo být brzdou vašeho podnikání, ale nástrojem pro rozvoj a jistotu. Právě to nabízíme – převzetí kompletního vedení účetnictví s důrazem na správnost, srozumitelnost a zákonnou bezchybnost. Pracujeme pro podnikatele, firmy i správce bytových domů, kteří hledají partnera, na kterého se mohou skutečně spolehnout. Ať už potřebujete běžné zpracování dokladů nebo komplexní přístup včetně výkaznictví, jsme připraveni vám účetnictví nastavit tak, aby přesně odpovídalo vašim potřebám.

Pro firmy a neziskové organizace – plná účetní agenda i měsíční přehledy

Postaráme se o zaúčtování všech běžných operací – od přijatých a vydaných faktur, přes pokladní a bankovní pohyby až po interní účetní operace a majetkovou evidenci. Sledujeme saldokonto, připravujeme pravidelné přehledy hospodaření a v závěru roku zpracováváme kompletní účetní závěrku včetně všech povinných výkazů. Máme zkušenosti se zpracováním podkladů pro investory, auditory, banky i dotační orgány. Díky možnosti online sdílení výstupů budete mít přehled o financích kdykoli potřebujete.

Online spolupráce, přehled a jistota

Naše služby nabízíme včetně online podpory a přístupu k datům. Doklady můžete předávat elektronicky, výstupy sdílíme v cloudu a jsme schopni připravit i pravidelný reporting přizpůsobený vaší organizaci. Vždy víte, kdy co odešlo, co zbývá doplnit a co je hotovo. Jsme vám k dispozici pro běžné dotazy, pravidelné konzultace i řešení nečekaných situací.

Víme, co děláme – a děláme to včas

Sledujeme legislativní změny, dodržujeme termíny a upozorníme vás na vše důležité. Jsme zvyklí komunikovat s úřady, řešit kontroly a připravovat dokumentaci, která obstojí i při hloubkovém auditu. Kromě precizního vedení účetnictví nabízíme i osobní přístup – víme, že každá firma nebo společenství je jiné, a podle toho k nim přistupujeme.

Potřebujeme běžné doklady – faktury, bankovní výpisy, pokladní doklady, informace o majetku a smlouvy. Připravíme vám přehledný seznam a poradíme i s digitalizací.

Ano, máme zkušenosti s účetnictvím i ročním vyúčtováním pro SVJ a BD. Zohledňujeme rozúčtování dle podílů, sledování fondu oprav i platby vlastníků.

Standardně připravujeme měsíční přehledy, ale frekvenci vám přizpůsobíme. Můžeme reportovat i čtvrtletně, nebo třeba vždy před schůzí výboru.

Ano, dokumenty i výstupy můžete mít dostupné online, např. přes Google Drive, Dropbox nebo jiné řešení. Vše bezpečně a kdykoli.

Pomůžeme s přípravou všech podkladů a případně vás zastoupíme při jednání. Jsme zvyklí pracovat i s externími auditory nebo právníky.