U C T U J E M E S P O L E H L I V E

Vyčkejte prosím

Podklady pro daňová přiznání

    Nacházíte se zde
  • Domů
  • Podklady pro daňová přiznání
podklady-pro-dan-priznani

Připravíme vše, co finanční úřad požaduje

Ať už podnikáte jako fyzická osoba nebo vedete firmu, jednou ročně vás čeká odevzdání daňového přiznání. My se postaráme o to, aby bylo vše správně vypočítané, podané včas a případné optimalizace byly využité naplno. Připravíme přiznání k dani z příjmů (DPFO i DPPO), DPH i dalším typům daní, a to včetně příloh a všech souvisejících výpočtů.

Daň z příjmů – bez zmatků a složitých výkazů

Zpracujeme vaše roční příjmy a výdaje, vypočítáme základ daně, zahrneme nároky na slevy, odečitatelné položky i daňové bonusy. Hlídáme správnou formu výdajů (paušál nebo skutečné náklady), sledujeme limity i změny v zákonech. Pokud přiznání za vás podáváme, kontrolujeme i potvrzení o přijetí ze strany finanční správy.

Přiznání k DPH, silniční dani i dalším povinnostem

Zajistíme Vám přiznání k DPH, souhrnná hlášení, kontrolní hlášení, přiznání k silniční dani nebo srážkové daně.. V případě pravidelné spolupráce hlídáme všechny termíny i nové povinnosti. Pokud potřebujete pomoci jednorázově, zajistíme kompletní zpracování včetně podkladů. Vše lze zajistit elektronicky a bezpečně bez nutnosti osobní návštěvy.

Možnost zastoupení

Neděste se mimořádných situací ve svém účetnictví. Jsme vždy připraveni zasáhnout a být Vám oporou i v okamžiku, kdy Vás tlačí čas nebo finanční úřad. Zajistíme rekonstrukci Vašeho účetnictví, vyřešíme vše potřebné v době uzávěrky, provedeme rychlou kontrolu účetnictví minulých období. Nebo vás rádi zastoupíme při kontrolách.

Ano, zajistíme i jednorázové zpracování daňového přiznání, například pokud podnikáte jen příležitostně, řešíte daňové přiznání po dlouhé době nebo chcete mít jistotu, že vše proběhne bez chyb.

Určitě ano. Pokud jste přiznání nepodali včas nebo ho potřebujete opravit, zajistíme dodatečné nebo opravné přiznání i jeho správné podání. Součástí služby je i vyhodnocení rizik, komunikace s úřadem, případně příprava doprovodných vysvětlení nebo žádosti o prominutí sankce.

Většina subjektů má dnes elektronickou podací povinnost – a to včetně OSVČ. My tuto povinnost plně přebíráme a podání zajistíme v souladu s legislativními požadavky. Zákonné lhůty i potvrzení o přijetí sledujeme za vás, takže na nic nezapomenete.

Ano, zcela běžně pracujeme s elektronickými podklady – faktury v PDF, tabulky v Excelu, exporty z účetních programů. Máme zavedený jednoduchý systém předávání dat, a rádi se přizpůsobíme vašim zvyklostem.