
Odevzdání výkazů bez zdržení a stresu
Každý rok nebo čtvrtletí vás může překvapit výzva od Českého statistického úřadu – ať už k výkazu o zaměstnanosti, účetních údajích nebo jiným sledovaným statistikám. Mnoho firem tápe, jak správně data zpracovat a odevzdat. My to uděláme za vás – rychle, správně a včas.
Přehled v povinnostech i formulářích
Sledujeme aktuální metodiky ČSÚ, víme, které výkazy jsou pro jaké typy subjektů povinné, a zajišťujeme jejich kompletní zpracování. Umíme sestavit i specifické výkazy podle odvětví – např. šetření o mzdách, výkaz o činnosti neziskovky nebo výkazy spojené s účetní uzávěrkou.
Elektronické odeslání a archivace
Výkazy odevzdáme přes systém ČSÚ a potvrdíme úspěšné přijetí. Po podání vám zašleme kopii a archivujeme dokumentaci pro případ kontroly. Nemusíte se zabývat formáty, elektronickými podpisy nebo komunikací – vše zařídíme.
Vhodné pro firmy i neziskovky
Statistické výkazy se týkají nejen podnikatelů, ale i organizací, spolků nebo neziskových organizací. Víme, jak mají jednotlivé výkazy vypadat, a přizpůsobíme zpracování typu a velikosti vaší organizace.
Ano. Pokud si účetnictví vedete sami nebo používáte externí řešení, postačí nám základní výstupy – např. rozvaha, výsledovka, informace o počtech zaměstnanců či obratu. I bez úplného účetnictví umíme výkaz sestavit korektně podle metodiky ČSÚ.
Na základě individuální domluvy s klientem můžeme sledovat termíny podání a upozorňovat vás na výzvy od ČSÚ či jiných institucí. Po obdržení výzvy vás včas kontaktujeme a začneme pracovat na zpracování, abyste se vyhnuli sankcím a stresu z krátkých lhůt. Tato služba není automaticky zahrnuta v ceně a závisí na vzájemné dohodě.
Ano. Umíme připravit i méně časté nebo oborově specifické výkazy. Stačí nám zaslat požadavek a podklady – vše ostatní zajistíme. Poradíme si s výkazem o podnikatelské činnosti, dotazníky z ministerstev.
Podklady můžete zaslat e-mailem, sdílet přes cloud, nahrát na zabezpečený server nebo poskytnout přístup do účetního systému. Jsme flexibilní a zvyklí přizpůsobit se klientovi.